Prima Pagina

Campania „Viză pentru SUA” 2010

Prima etapă a campaniei s-a derulat, în special, în mediul virtual, printr-un banner online (element de noutate în campaniile derulate de MAE) pe pagina de internet a ministerului, secţiunea „Viză pentru SUA”, care detaliază procedurile de solicitare a vizelor şi condiţiile care trebuie îndeplinite, în special dovedirea „legăturilor puternice” („strong ties”) cu ţara de origine. Toate materialele de informare au fost realizate şi promovate de mas media care s-au alăturat campaniei în regim pro bono. Campania a avut un real impact, pagina de internet a ministerului fiind accesată de peste 40.000 ori în cele două luni (cea mai accesată pagină a instituţiei pe toată durata campaniei).

În acest interval, banner-ul online a fost plasat, prin intermediul unor parteneriate, în regim de gratuitate, pe paginile de internet a peste 32 de instituţii media centrale şi locale, o parte dintre acestea preluând şi spotul video şi pe cel audio. În paralel, banner-ul a fost preluat de ANAT (Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism) şi, cu susţinerea MAI, acesta a fost inserat pe site-urile prefecturilor.
 

Campania „Viză pentru SUA” – aprilie-mai 2010

  

Componenta media a campaniei 

 

Comunicate de presă